Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101
Spalis
    2020     
 

ATASKAITA APIE ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO REZULTATUS TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE UŽ 2015 METUS

Vadovaujantis Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų, skundų ar pranešimų nagrinėjimo Telšių rajono savivaldybės administracijoje taisyklių, patvirtintų Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. A1-135 ,,Dėl asmenų aptarnavimo ir jų prašymų, skundų ar pranešimų nagrinėjimo Telšių rajono savivaldybės administracijoje taisyklių patvirtinimo“, 55 punktu, Telšių rajono savivaldybės administracijos (toliau – institucija arba Administracija) Juridinio, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus Dokumentų valdymo poskyrio darbuotojai, atsakingi už gyventojų aptarnavimą įgyvendinant „vieno langelio“ principą, organizuoja anoniminę asmenų apklausą apie prašymų nagrinėjimą ir aptarnavimo kokybę, siekiant nustatyti:

  1. ar asmenys pakankamai informuoti apie institucijos darbo laiką;
  2. ar jiems patogus institucijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas;
  3. ar jiems tenka ilgai laukti priėmimo;
  4. ar mandagiai jie aptarnaujami;
  5. ar jiems rūpimi klausimai išspręsti pakankamai kvalifikuotai;
  6. ar juos patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai;
  7. ar jie informuoti apie veiksmus, kurių institucija ėmėsi spręsdama jų klausimus;
  8. Asmenų pastabos, susijusios su jų aptarnavimu Administracijoje.

Per 2015 metus buvo gautos 33 Asmenų aptarnavimo kokybės Telšių rajono savivaldybės administracijoje vertinimo anketos (toliau – Anketa, pridedama).

Žemiau pateiktoje diagramoje pavaizduoti atsakymai pagal aukščiau nurodytus aštuonis klausimus.

Kai kurie asmenys, atsakydami į klausimą, ar ilgai tenka laukti priėmimo pas Administracijos darbuotojus, nurodė, kad kartais arba viskas priklauso nuo darbuotojų užimtumo. Šie atsakymai pateikti prie atsakymų variantų - ,,kita“.

Prie 8 klausimo ,,Asmenų pastabos, susijusios su jų aptarnavimu Administracijoje“ buvo pateiktos tokios gyventojų nuomonės:

,,Maloniai aptarnavimo ir labai greitai.

Esu labai patenkinta Telšių r. savivaldybės administracijos darbuotojų aptarnavimu. Man rūpimu klausimu gavau visą išsamią informaciją, buvo atsakyta mandagiai, greitai, nurodyta, kur kreiptis.

Aptarnavo maloniai, padėjo užpildyti reikiamus dokumentus.

Absoliučiai jokių problemų nematau, darbuotojos mandagios, stropios.

 

 

 

Juridinio, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus
Dokumentų valdymo poskyrio vedėja                                           Rita Kiguolienė

 

Taip pat skaitykite:
Atgal Spausdinimo versija Archyvas
Dalintis
Facebook
Jūsų komentaras
Vardas:
El. pašto adresas:
komentarų nėra