2022-05-17
Atnaujinimo data: 2022-09-14
Spausdinti
Sociokultūrinės paslaugos
Paslaugos apibūdinimas
Tai laisvalaikio organizavimo paslaugos, teikiamos siekiant išvengti socialinių problemų, mažinant socialinę atskirtį, aktyvinant bendruomenę. Jas teikiant, asmenys (šeimos) gali bendrauti, dalyvauti grupinio socialinio darbo užsiėmimuose, užsiimti mėgstama veikla, vaikai – ruošti pamokas ir pan.
Paslaugos gavėjai:
- Vaikai su negalia ir jų šeimos;
- Likę be tėvų globos vaikai;
- Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;
- Senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos;
- Socialinę riziką patiriantys vaikai ir jų šeimos;
- Socialinę riziką patiriantys suaugę asmenys ir jų šeimos;
- Socialinę riziką patiriančios šeimos;
- Kiti asmenys ir šeimos.
Paslauga teikiama neatlygintinai.
Paslaugos teikimo principai
Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.
- Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt
Paslaugos kokybės parametrai
- Paslauga bus suteikta per 5 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
- Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo);
Paslaugos standarto įgyvendinimo rodikliai
- Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 5 d.d., dalis
- Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
- Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.
Paslaugos standarto kokybės vertinimas
TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:
- Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
- Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).
Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.l