Korupcijos prevencija
Praneškite apie korupciją
[[#ex]]
Korupcijos prevencijos planavimo dokumentai
- Korupcijos prevencijos 2016-2018 metų programa
- Korupcijos prevencijos 2021-2022 metų programa
- 2023-2025 metų korupcijos prevencijos veiksmų planas
Kviečiame informuoti
Korupcija – piktnaudžiavimas įgaliojimais siekiant naudos sau ar kitam asmeniui viešajame ar privačiame sektoriuje.
Vykdydami korupcijos prevenciją, prašome pranešti apie neteisėtus galimai korupcinio pobūdžio Telšių rajono savivaldybės administracijos, Telšių rajono savivaldybės įstaigų, įmonių darbuotojų veiksmus.
Pranešti galite:
- Elektroniniu paštu: antikorupcija@telsiai.lt
- Telefonu 8-667-84566
- Raštu, paliekant pranešimą dėžutėje „Pageidavimai pasiūlymai“, kuri yra Savivaldybės administracijos pastato Žemaitės g. 14 pirmo aukšto fojė
- Užpildyti pranešimo formą čia
- Kreiptis tiesiogiai į Lietuvos Respublikos Specialiųjų tyrimų tarnybą.
Telšių rajono savivaldybės administracijoje už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingas Teisės ir administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas Gintautas Naglisas, El. p. gintautas.naglisas@telsiai.lt Tel.: 8-444-56172, 8-667-84566
Kiekvienas asmuo turi teisę informaciją pateikti anonimiškai, t. y. nenurodydamas savo vardo, pavardės ir (ar) kontaktinių duomenų. Tačiau jei pateikdami informaciją nurodysite savo kontaktinius duomenis ir tai, kad norite būti informuotas, turėsime galimybę su Jumis susisiekti ir prireikus patikslinti įvykio aplinkybes bei informuoti apie Jūsų pateiktos informacijos nagrinėjimo rezultatus ir priimtus sprendimus.
Vadovaujantis Korupcijos prevencijos įstatymo 9 straipsniu, viešojo sektoriaus subjekto darbuotojas apie jam žinomą korupcinio pobūdžio nusikalstamą veiką, išskyrus veiką, kurią galbūt padarė, daro ar rengiasi padaryti jo artimieji giminaičiai ar šeimos nariai (artimųjų giminaičių ir šeimos narių sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso II skyriuje), PRIVALO pranešti Lietuvos Respublikos prokuratūrai, Specialiųjų tyrimų tarnybai arba kitai ikiteisminio tyrimo įstaigai, jeigu jis gavo duomenų, leidžiančių pagrįstai manyti, kad buvo padaryta, daroma ši veika ar rengiamasi ją padaryti, ir jeigu teisės aktuose nėra nustatytų praneštinos informacijos atskleidimo ribojimų.
Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia šmeižti ar melagingai kaltinti kitą asmenį nusikaltimo padarymu. Žinomai melagingą informaciją pateikęs arba valstybės ar tarnybos paslaptį ar profesinę paslaptį atskleidęs asmuo atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
Antikorupcijos komisija
Kviečiame pranešti Telšių rajono savivaldybės antikorupcijos komisijai (toliau – Antikorupcijos komisija) apie korupcinio pobūdžio nusikalstamas veiklas, su kuriomis Jums galbūt teko susidurti ar manote turįs žinių ar pagrįstų įtarimų jas esant padarytas, daromas ar ketinamas daryti Telšių rajono savivaldybėje, jos įstaigose, įmonėse.
Antikorupcijos komisija. Antikorupcijos komisijos tikslai, uždaviniai, funkcijos, sudarymo ir darbo organizavimo principai, atsakomybė ir kiti su jos veikla susiję klausimai nustatyti Telšių rajono savivaldybės antikorupcijos komisijos nuostatuose, patvirtintuose Telšių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. lapkričio 25 d. sprendimu Nr. T1-411.
Antikorupcijos komisiją informuoti galima:
- raštu, atsiunčiant pranešimą adresu: Antikorupcijos komisija, Žemaitės g. 14, LT-87133 Telšiai;
- raštu, paliekant pranešimą dėžutėje „Pageidavimai pasiūlymai“, kuri yra Savivaldybės administracijos pastato Žemaitės g. 14 pirmo aukšto fojė;
- el. paštu antikorupcijos.komisija@telsiai.lt;
- žodžiu kreipiantis į komisijos narius.
Pranešime turėtų būti trumpai ir aiškiai išdėstytos įvykių aplinkybės, laikas, vieta, nurodyti žinomi su aprašoma situacija susiję asmenys, jų pareigos, darbo vieta ar kiti duomenys. Pageidautina, kad pranešimas būtų pasirašytas, jame nurodyta parašymo data, telefonų numeriai, kuriais galima susisiekti su informaciją teikiančiu asmeniu ir gyvenamosios vietos adresas (atsakymui pateikti). Kartu su pranešimu gali būti pateikiami turimi įrodymai, dokumentai, paaiškinimai ar kita, pareiškėjo nuomone, tyrimui reikšminga informacija.
Asmens pageidavimu Antikorupcijos komisija garantuoja jo anonimiškumą.
Antikorupcijos komisija primena, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia šmeižti ar melagingai kaltinti kitą asmenį. Už tokius veiksmus numatyta baudžiamoji atsakomybė.
Antikorupcijos komisijoje gauti pranešimai, atsižvelgiant į jų turinį, tiriami, nagrinėjami ir atsakymai pranešimą pateikusiems asmenims teikiami (neteikiami) teisės aktų nustatyta tvarka, t. y. vadovaujantis:
- Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu;
- Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymu;
- Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis;
- Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Telšių rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis;
- ir kitais teisės aktais.
Priimtas pranešimas išnagrinėjamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų. Išimtinais atvejais terminas gali būti pratęstas 20 darbo dienų. Jei nusprendžiama, kad pateikta informacija labiau atitinka ne Antikorupcijos komisijos, o kitos institucijos kompetenciją, per 5 darbo dienas pranešimas persiunčiamas kompetentingai institucijai.
Antikorupcijos komisija užtikrina asmens duomenų ir suteiktos informacijos konfidencialumą. Gauta informacija nebus skelbta viešai, perduota pažeidimą planuojantiems daryti, darantiems arba padariusiems ar tretiesiems asmenims.
Už sprendimų objektyvumą ir teisingumą, konfidencialios informacijos apie asmenis paskleidimą Antikorupcijos komisijos nariai atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Pateikti asmens duomenys tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir Bendrųjų reikalavimų organizacinėms ir techninėms duomenų saugumo priemonėms, patvirtintų Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2008 m. lapkričio 12 d. įsakymu Nr. 1T-71(1.12).
Anonimiškai pranešti apie galimus korupcijos atvejus galima Specialiųjų tyrimų tarnybai visą parą veikiančiu „karštosios linijos“ telefonu (8 5) 266 3333 (taip pat ir poilsio dienomis), elektroniniu paštu pranesk@stt.lt, arba palikti pranešimą šioje svetainėje.
Telšių rajono savivaldybės administracijos darbuotojai, pastebėję korupcinio pobūdžio veikas Telšių rajono savivaldybės administracijoje, privalo nedelsiant apie jas informuoti savo tiesioginį vadovą. Taip pat apie korupcijos apraiškas gali pranešti aukščiau nurodytais kontaktais tiesiogiai Specialiųjų tyrimų tarnybai.
Pareigos | Vardas, Pavardė | El. paštas | Telefonas |
---|---|---|---|
Pirmininkė | Jolanta Rupeikienė | jolanta.rupeikiene@telsiai.lt | 8 699 17261 |
Pavaduotoja | Evelina Lenkauskienė | zelbaite.evelina@gmail.com | 8 694 41958 |
Vilma Rumšienė | rumsiene.vilma@gmail.com | 8 615 15718 | |
Stanislovas Čekanauskas | stanislovas.cekanauskas@telsiai.lt | 8 687 76304 | |
Teresa Kubilienė | teresa.kubiliene@gmail.com | 8 610 32578 | |
Algirdas Bacevičius | algirdasbacevicius@gmail.com | 8 614 83313 | |
Raimondas Ramančauskis | raimondukas963@gmail.com | 8 626 02054 | |
Mantas Serva | mantasserva32@gmail.com | 8 621 47609 | |
Reda Vasiliauskienė | rvasiliauskiene33@gmail.com | 8 636 20599 |
Antikorupcijos komisijos ataskaitos:
Telšių rajono savivaldybės tarybos antikorupcijos komisijos 2022 metų veiklos ataskaita.
Telšių rajono savivaldybės tarybos antikorupcijos komisijos 2021 metų veiklos ataskaita.
Antikorupcijos komisijos posėdžiai
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-05-31
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-04-07
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-07-13
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-08-23
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-09-13
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2022-10-20
- Antikorupcijos komisijos posėdis 2023-01-10
Programos įgyvendinimas (skiltis tvarkoma)
- Korupcijos prevencijos programa ir priemonių planas
- Informacija apie valstybės tarnautojų nusišalinimus, siekiant išvengti viešųjų ir privačių interesų konflikto
Teisės aktai
- Telšių rajono savivaldybės administracijos Direktorius įsakymas Dėl teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo 2014 m. Liepos 9 d. Nr. A1-1307 Telšiai.
- Sprendimas dėl Telšių rajono savivaldybės korupcijos prevencijos 2016-2018 metų programos patvirtinimo 2016 m. Kovo 31 d. Nr. T1-100 Telšiai
- Informacijos, susijusios su galimomis korupcijos apraiškomis, priėmimo iš asmenų Telšių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas.
- Telšių rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir Telšių rajono savivaldybės biudžetinių, viešųjų įstaigų, uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose Telšių rajono savivaldybė turi daugiau kaip 50 procentų įstatinio kapitalo arba akcijų, vadovų pareigybių, kurias einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus, sąrašas.
- Telšių rajono savivaldybės valstybės politikų, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų pareigų, kurias einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus, sąrašas.
- Telšių rajono savivaldybės administracijoje valstybės tarnyboje dirbančių asmenų nusišalinimo nuo pavesto darbo ar užduoties tvarkos aprašas. 2013 m. gruodžio 30 d. įsakymas Nr. A1-2220
- Dėl Telšių rajono savivaldybės administracijoje valstybės tarnyboje dirbančių asmenų nusišalinimo ir nušalinimo nuo pavesto darbo ar užduoties registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir pavedimo Ilmai Gintalienei. 2014 m. vasario 3 d. Nr. A1-172 Telšiai
- Telšių rajono savivaldybės Tarybos sprendimas dėl Telšių rajono savivaldybės tarybos antikorupcijos komisijos sudarymo ir nuostatų patvirtinimo 2015 m. Birželio 25 d. Nr. T1-135 Telšiai
- Telšių rajono savivaldybės administracijos Direktoriaus įsakymas dėl darbo grupės sudarymo 2016 vasario 24 Nr. A1- 263, Telšiai
- Sprendimas dėl Telšių rajono savivaldybės tarybos 2015 m. Birželio 25 d. Sprendimo nr. T1-135 „dėl Telšių rajono savivaldybės tarybos antikorupcijos komisijos sudarymo ir nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo 2016 m. Kovo 31 d. Nr. T1-98 Telšiai
- Lietuvos Respublikos nacionalinė kovos su korupcija programa
- Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodeksas
- Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklės
- Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės
- Prašymų Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją apie asmenį formos
- Pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas gaunamų dovanų, kurių vertė viršija nustatytą 5 minimalių gyvenimo lygių (MGL) sumą, įvertinimo ir saugojimo tvarka
- Atlyginimo asmenims, suteikusiems Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai vertingą informaciją apie korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, tvarkos aprašas
Nuorodos
Tuščia (tvarkoma)
Pareigybių sąrašas, dėl kurių teikiamas prašymas specialiųjų tyrimų tarnybai
- Administracijos direktoriaus įsakymas dėl pareigybių sąrašo
- Mero potvarkis dėl pareigybių sąrašo
- Tarybos sprendimas dėl pareigybių sąrašo
Korupcijos rizikos analizė
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 2 straipsnio 6 dalimi korupcijos rizikos analizė suprantama kaip korupcijos rizikos ir jos veiksnių tam tikroje valstybės ar savivaldybės veiklos srityje ar procese, apimančiame vieno ar kelių viešojo sektoriaus subjektų veiklos sritis, nustatymas ir nagrinėjimas antikorupciniu požiūriu.
Korupcijos rizikos analizę teisės aktų nustatyta tvarka atlieka Specialiųjų tyrimų tarnyba (toliau – STT).
Atliktos korupcijos rizikos analizės
- Šiaulių miesto savivaldybės, Telšių ir Raseinių rajonų savivaldybių būsto ir socialinio būsto įsigijimas, skyrimas, kontrolė
- Telšių rajono savivaldybėje
- VšĮ Respublikinėje Šiaulių ligoninėje, VšĮ Regioninėje Telšių ligoninėje, VšĮ Mažeikių ligoninėje ir VšĮ Mažeikių pirminiame sveikatos priežiūros centre
- Korupcijos rizikos analizė valstybės įstaigų ir savivaldybių veiklos srityse, susijusiose su vėjo energetikos plėtra
2022-07-04 KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS IŠVADOS NR. 4-01-5558 APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS, VALSTYBINĖS SAUGOMŲ TERITORIJŲ TARNYBOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS BEI AKMENĖS, KELMĖS, PLUNGĖS IR TELŠIŲ RAJONŲ SAVIVALDYBIŲ VEIKLOJE REKOMENDACIJŲ ĮGYVENDINIMAS TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE
Eil.
Nr.
Specialiųjų tyrimų tarnybos rekomendacinio pobūdžio pasiūlymai
Telšių rajono savivaldybės administracijos pateiktų pasiūlymų įgyvendinimas
Telšių ir Plungės rajonų savivaldybių administracijoms, užtikrinti gaunamos / priimamos paramos teisėtumą ir atitikimą įstatymų nuostatoms, sukuriant teisine ekspertize pagrįstą paramos gavimo / priėmimo sutarčių, bendradarbiavimo memorandumų ar kitų dokumentų, kontrolės mechanizmą.
Atsižvelgta.
Atsižvelgiant į korupcijos rizikos analizės išvadoje pateiktus rekomendacinio pobūdžio pasiūlymus Telšių rajono savivaldybės administracijos direktorius 2022-07-15 pasirašė įsakymą Nr. A1-1096, kuriame nurodyta, kad:
1. Telšių rajono savivaldybės institucijų (toliau – Institucija) veiksmai, susiję su gaunama (priimama) parama atitiktų paramos gavimą numatančias teisinio reguliavimo nuostatas, taip pat Institucija gaudama (priimdama) paramą neįsipareigotų veikti paramos davėjo naudai bei nesiektų gauti finansinę paramą kitais, nei teisės aktuose numatyta būdais ir pagrindais, pasinaudodama turima sprendimų priėmimo diskrecija;
2. Institucijų gaunamos (priimamos) paramos sutartyse, bendradarbiavimo memorandumuose ir kituose dokumentuose dėl paramos gavimo (priėmimo) nebūtų Institucijos įsipareigojimų paramos davėjui, kurie prieštarautų Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintiems lygiateisiškumo ir objektyvumo principams;
3. Institucijos gaudamos (priimdamos) paramą neįsipareigotų paramos davėjui sudaryti palankias mokestines sąlygas, bei nesudarytų kitų išskirtinai palankesnių sąlygų vystyti paramos davėjo projektus;
4. Institucijos gaunamos (priimamos) paramos sutarčių, bendradarbiavimo memorandumų ir kitų dokumentų dėl paramos gavimo (priėmimo) projektus derina su Telšių rajono savivaldybės administracijos už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingu asmeniu.
Pagal kompetenciją, teisinėmis ir / ar organizacinėmis priemonėmis užtikrinti savivaldybės vykdomųjų institucijų teikiamų išvadų atitikimą Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo 6 straipsnio 5 dalies 5 punkte numatytoms kompetencijoms.
Atsižvelgta.
Telšių rajono savivaldybės administracijos dėl Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos išvados dėl korupcijos rizikos analizės Telšių rajono savivaldybės veiklos srityse, kiek tai susiję su vėjo energetikos projektų plėtra Telšių rajono savivaldybės teritorijoje pasitarimo metu (2022-09-06 d. protokolas Nr. 1) nuspręsta: Telšių rajono savivaldybės administracija pagal kompetenciją, nurodytą Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo 6 straipsnio 5 dalies 5 punkte, nagrinėja ir vertina poveikio aplinkai vertinimo dokumentus, teikia motyvuotas išvadas dėl poveikio aplinkai vertinimo dokumentų ir planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai atsižvelgdama į patvirtintų ir galiojančių teritorijų planavimo dokumentų sprendinius bei galimybes pagal teisės aktų reikalavimus juos keisti ir į pagal įstatymus vykdomo savivaldybės aplinkos stebėsenos (monitoringo) duomenis.
_____________________
Antikorupcinis švietimas
Antikorupcinis švietimas
- Antikorupcinės aplinkos kūrimas viešajame sektoriuje
- Antikorupcinės aplinkos vadovas viešajam sektoriui
Nuorodos į LR STT antikorupcinio švietimo vaizdo paskaitas:
- Korupcijos samprata ir pasireiškimas Lietuvoje. Korupciniai nusikaltimai ir atsakomybė
- Korupcijos rizikos viešuosiuose pirkimuose
- Interesų konfliktai ir jų valdymas
- Pranešėjų apsauga
- Antikorupcinės aplinkos kūrimas
Kitos nuorodos:
Darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas
Įgyvendinant Korupcijos prevencijos įstatymą ir vykdant antikorupcinio sąmoningumo didinimo veiklas organizacijose, Specialiųjų tyrimų tarnyba kviečia naudotis jų parengta ir šiuo metu atnaujinta e. mokymo platforma – elektronine mokymo(-si) erdve, kurioje kiekvienas darbuotojas gali savarankiškai įgyti ar plėsti žinias, stiprinti antikorupcinį sąmoningumą. Specialiųjų tyrimų tarnybos e. mokymo platformoje rasite profesionalią antikorupcinio švietimo mokymų medžiagą, pateikiamą kartu su interaktyviomis užduotimis, aktualia sociologinių tyrimų statistika, gerosios praktikos pavyzdžiais.
E. mokymų sistemoje galima rinktis šias temas: korupcijos samprata, korupcinio pobūdžio nusikalstamos veikos, interesų konfliktai, dovanų politika, pranešėjų apsauga, sveikatos apsauga, savivalda, privatus sektorius, EBPO svarba užsienio pareigūnų papirkimo kontekste, užsienio pareigūnų papirkimas (anglų k.). Temų sąrašas nuolat pildomas.
Ši platforma yra nemokama, po mokymų baigimo vartotojams išduodami sertifikatai, kurie gali būti prilyginami kvalifikacijos kėlimui.
E. mokymo platforma pasiekiama adresu: https://emokymai.stt.lt/
Korupcijos prevencijos priemonės ir jų įgyvendinimo teoriniai ir praktiniai aspektai (mokomoji medžiaga)
Kviečiame atlikti testą ir įvertinti savo žinias, ar atskiriate kyšį nuo dovanos?
Kita aktuali informacija
Viešųjų ir privačių interesų derinimas
Nuo 2021 m. sausio 4 d. privačių interesų deklaravimas vykdomas per PINREG (privačių interesų registrą). Pateikti, patikslinti ar papildyti privačių interesų deklaraciją galite VTEK svetainėje.
Privačių interesų deklaravimas yra apibrėžtas Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo (toliau – VPIDĮ) antrajame skirsnyje.
Tai yra viena iš veiksmingiausių interesų konfliktų prevencijos priemonių viešajame sektoriuje, padedanti identifikuoti galimas viešųjų ir privačių interesų konflikto grėsmes ir laiku atlikti visas VPIDĮ numatytas prievoles (deklaruojantiems - nusišalinti, jų vadovams - nepavesti atlikti tam tikrų užduočių, teikti rekomendacijas ir kt.).
Deklaruoti privačius interesus privalu jei:
- esate valstybinėje tarnyboje dirbantis asmuo ar einate atitinkamas pareigas, nustatytas VPIDĮ 4 straipsnio 3 dalyje;
- pretenduojate dirbti valstybinėje tarnyboje ir šią deklaraciją reikalauja pateikti į darbą priimanti institucija ar įstaigoje;
- kandidatuojate rinkimuose į Seimo narius, Respublikos Prezidentus, Europos Parlamento narius, savivaldybių tarybų narius.
Pažymima, kad:
- privačių interesų deklaravimas yra tęstinis procesas (ne metinis, nesusijęs su pajamų ir turto deklaravimu);
- deklaracijos pateikiamos nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po deklaruojančio asmens statuso įgijimo dienos;
- deklaruoti reikia aktualius, VPIDĮ 6 straipsnio 1 ir 2 dalyse nustatytus duomenis;
- jei deklaruotini duomenys pasikeitė, deklaruojantis asmuo privalo patikslinti deklaraciją nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo duomenų pasikeitimo dienos.
Deklaravimo pareigą turi visi viešųjų pirkimų perkančiojo subjekto pirkimų komisijų nariai; asmenys, perkančiojo subjekto vadovo paskirti atlikti supaprastintus pirkimus; ekspertai, dalyvaujantys perkančiojo subjekto atliekamų pirkimų procedūrose; viešojo pirkimo, vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiojo subjekto atliekamo pirkimo, koncesijos iniciatoriai.
Nepateikę deklaracijos, neturi teisės dalyvauti pirkimų procedūrose ir turės būti atšaukti iš atitinkamų pareigų (VPIDĮ 5 straipsnio 6 dalis).
Viešųjų ir privačių interesų derinimą reglamentuoja:
- Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymas
- Lietuvos Respublikos Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos įstatymas
- Privačių interesų deklaracijų pildymo, tikslinimo, papildymo ir pateikimo taisyklės
Naudinaga informacija
- VTEK deklaravimo atmintinė
- Interesų konfliktas ir nusišalinimas
- Atstovavimo apribojimai
- Dovanų priėmimas
- VTEK rekomendacijos „KAIP BENDRAUTI SU LOBISTAIS"
- VTEK skrajutė „5 žingsniai skaidraus lobizmo link"
- Daugiau informacijos
[[#ex]]