2022-05-17
Atnaujinimo data: 2022-09-14
Spausdinti
Intensyvi krizių įveikimo pagalba
Paslaugos apibūdinimas
Tai pagalbos suteikimas asmeniui, atsidūrusiam krizinėje situacijoje.
Paslauga gali būti teikiama:
- socialinės rizikos vaikams;
- vaikams su negalia;
- likusiems be tėvų globos vaikams;
- suaugusiems asmenims su negalia;
- senyvo amžiaus asmenims;
- socialinės rizikos suaugusiems asmenims;
- kitiems asmenims.
Ši paslauga susideda iš tokių socialinių paslaugų kaip informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas; bendravimas; psichologinė pagalba ir kitos paslaugos.
Paslaugos teikimo trukmė nustatoma pagal poreikį.
Paslauga teikiama neatlygintinai.
Paslaugos teikimo principai
Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.
- Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt
Paslaugos kokybės parametrai
- Paslauga bus suteikta per 5 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
- Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo).
Paslaugos standarto įgyvendinimo rodikliai
- Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 5 d.d., dalis
- Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
- Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.
Paslaugos standarto kokybės vertinimas
TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:
- Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
- Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).
Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.lt